Пошуковий запит: (<.>A=Залюбівська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Залюбівська О. Б. Особливості використання навчального портфоліо у викладанні риторики у технічному університеті [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 3. - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2014_3_29 Розглянуто сутність та значення застосування навчальної технології портфоліо у викладанні риторики у технічному університеті; представлено можливу структуру риторичного портфоліо студента та деякі педагогічні умови застосування цієї технології в навчальному процесі.
|
2. |
Залюбівська О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 3. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_3_10
|
3. |
Залюбівська О. Б. Формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів в умовах магістерської підготовки: результати педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 29. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_29_26 З'ясовано сутність і зміст риторичної культури викладача технічного університету на основі нормативно-технологічного, культурологічного, гуманістичного, ціннісного підходів. Визначено критерії, показники, рівні її сформованості. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів. Розроблено модель цього процесу. Надано методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо формування риторичної культури магістрантів технічних університетів.
|
4. |
Залюбівська О. Б. Педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська, О. В. Діденко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_2_10 Визначено й обгрунтовано педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів (спрямованість процесу формування риторичної культури магістрантів та аспірантів на майбутню науково-педагогічну діяльність; застосування інтерактивної педагогічної технології формування риторичної культури магістрантів (аспірантів) в межах навчального курсу риторики; упровадження дистанційного навчання риторики; інтеграція змісту гуманітарних дисциплін і позанавчальних заходів у технічному університеті з метою створення навчального риторичного середовища). Надано методичні рекомендації щодо їх реалізації.
|
5. |
Залюбівська О. Б. Використання технології портфоліо у процесі формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 39. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_39_40
|
6. |
Залюбівська О. Б. Педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів та їх реалізація [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 6. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_6_19 Визначено й обгрунтовано педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів (спрямованість процесу формування риторичної культури магістрантів та аспірантів на майбутню науково-педагогічну діяльність; застосування інтерактивної педагогічної технології формування риторичної культури магістрантів (аспірантів) в межах навчального курсу риторики; упровадження дистанційного навчання риторики; інтеграція змісту гуманітарних дисциплін і позанавчальних заходів у технічному університеті з метою створення навчального риторичного середовища). Надано методичні рекомендації щодо їх реалізації.
|
7. |
Залюбівська О. Підходи до формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів [Електронний ресурс] / О. Залюбівська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_1_8
|
8. |
Діденко О. В. Особливості змісту сучасного риторичного ідеалу викладача технічного університету [Електронний ресурс] / О. В. Діденко, О. Б. Залюбівська // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2017_1_11
|
9. |
Залюбівська О. Б. Інтерактивна технологія формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2018. - № 5. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2018_5_16 Проаналізовано поняття "технологія навчання", "інтерактивне навчання" через призму навчання риторики. Сформульовано дискусійні зауваги щодо використання поняття "технологія навчання", зокрема, щодо ознак технократизму в технологічному підході до навчання. Обгрунтовано застосування технології на предметному рівні як сукупності методів, а також у зв'язку з наявністю дистанційного компонента з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано інтерактивну технологію формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи, що об'єднує традиційні, активні та інтерактивні методи навчання риторики з перевагою останніх. Вона складається з таких груп методів: кооперативне навчання (робота в малих групах співробітництва), колективно-групове навчання (лекція-бесіда, лекція з мікровикладанням студентів, лекція з випереджальною самостійною роботою; групова дискусія, виголошення промов, груповий риторичний аналіз тощо), ситуативне моделювання (дистанційні та аудиторні дидактичні ігри), практично-тренінгове навчання (риторичне вправляння відповідно до етапів риторичної діяльності) та навчання-самовдосконалення (риторичне портфоліо). Спрямованість формування риторичної культури студентів на майбутню науково-педагогічну діяльність передбачає: змістовий та організаційно-методичний зв'язок риторики з психолого-педагогічними дисциплінами; використання на заняттях з риторики відповідного дидактичного матеріалу; використання педагогічно значущих методів і прийомів навчання риторики (дискусія, гра, мікровикладання, постановка проблемних запитань тощо). Технологія укладена на основі гуманістичного, аксіологічного, комунікативного методологічних підходів та принципів партнерства суб'єктів педагогічного процесу, мисленнєво-мовленнєвої активності та інтерактивності, єдності риторичної теорії з практикою мовлення, самостійності та вибору індивідуальної освітньої траєкторії, творчої продуктивності, стимулювання науково-дослідницької діяльності, змагальності та емоційного комфорту.
|
10. |
Залюбівська О. Б. Риторичний ідеал викладача технічного університету: сутність, зміст і структура [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська, О. В. Діденко // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 2. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_2_8
|
11. |
Залюбівська О. Б. Педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська, О. В. Діденко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_2_10 Визначено й обгрунтовано педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів (спрямованість процесу формування риторичної культури магістрантів та аспірантів на майбутню науково-педагогічну діяльність; застосування інтерактивної педагогічної технології формування риторичної культури магістрантів (аспірантів) в межах навчального курсу риторики; упровадження дистанційного навчання риторики; інтеграція змісту гуманітарних дисциплін і позанавчальних заходів у технічному університеті з метою створення навчального риторичного середовища). Надано методичні рекомендації щодо їх реалізації.
|
12. |
Залюбівська О. Положення про академічну доброчесність: проблеми імплементації [Електронний ресурс] / О. Залюбівська, О. Слободянюк // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 1. - С. 30-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2023_1_5
|